Kehitämme uutta SaaS-palvelua myyntiprosessien automatisointiin!
Kehitämme uutta!
Kehitämme tällä hetkellä Klaron digitaalisesta myynnin työkalusta KlaroCPQ:sta uutta SaaS -palvelua, ja haemme kehittämiseen jatkuvasti kumppaniasiakkaita. Uusi KlaroCPQ -SaaS palvelu digitaaliseen myyntiin on tarkoitus lanseerata 2021 -vuoden aikana.
Jätä yhteystietosi niin olemme yhteydessä ja kerromme mitä tarkoittaa olla meidän CPQ kehittäjäkumppani!
Flowroxin liiketoiminta on kiihdytysvaiheessa, ja yritys laajentaa toimintaansa globaalisti. Flowrox hankki käyttöönsä älykkään tarjoustyön KlaroCPQ -sovelluksen, jonka avulla yrityksen myynti saa tukea asiakastarvedatan keräämiseen ja…
Myynnin digitalisaatiossa puhutaan paljon datasta, joka liittyy asiakkaaseen ja asiakkaan käyttäymiseen. Asiakastarpeista ja niiden keräämisestä puhutaan vähemmän. Tämä opas kertookin, miten saat asiakastarvetiedon dataksi ja…
Tiedetään, että myynnin digitalisointi tehostaisi toimintaa, mutta ei oikein tiedetä mistä aloittaa. McKinseyn kesällä 2020 tekemän kyselytutkimuksen mukaan 2/3 teollisuusyrityksistä miettii paraikaa myyntiprosessien digitalisointia. Tämä opas kertoo,…
Teollisuusyrityksistä 2/3 miettii tällä hetkellä myyntiprosessien digitalisointia. Tässä kirjoituksessa nostamme esiin 8 vinkkiä, mitä teollisuusyritysten kannattaa huomioida B2B-myynnin digitalisoimisesta. Artikkelin vinkit tuovat esille näkökulmia toimenpiteisiin,…
B2B-myynnin digitalisointi on päivän trendisana eikä vain johtuen koronaepidemiasta. Ostokäyttäytyminen muuttuu edelleen, ja myös B2B-asiakkaat haluavat ostaa ja tehdä heidän ostamiseen liittyviä vaiheita digitaalisesti verkkopalvelun…
Covid19 -pandemia on luonut kriisin koko verkottuneelle maailmantaloudelle ja hankaluuksia liiketoiminnassa on tullut oikeastaan kaikille toimialoille. Kriisi tuonut ison muutoksen, mutta myös samalla mahdollisuuden kehittää…
Asiakkaan ostokäyttäytyminen muuttuu edelleen – miten voit vastata muutokseen? Osa 4: Myynnin kehittäminen digitaalisuuden avulla 2020 -luvulla – miten teet myynnistäsi paremman kuin kilpailijalla? Tämä blogisarja…
Asiakkaan ostokäyttäytyminen muuttuu edelleen – miten voit vastata muutokseen? Osa 3: Asiakas suhtautuu toimittajiin yhä kriittisemmin – miten lisäät asiakkaasi luottamusta sinuun myyjänä? Tämä blogisarja…
Asiakkaan ostokäyttäytyminen muuttuu edelleen – miten voit vastata muutokseen? OSA2: Datan merkitys myyntityössä – uusi näkymä ratkaisumyyntiin ja kuinka voittaa enemmän kauppaa Tämä blogisarja…