Opas

Opas: Miten kehittää B2B-myyntiä – KlaroCPQ:n tiivis opas asiakastarvetiedon hyödyntämiseen.

asiakastarvetieto

Myynnin digitalisaatiossa puhutaan paljon datasta, joka liittyy asiakkaaseen ja asiakkaan käyttäymiseen. Asiakastarpeista ja niiden keräämisestä puhutaan vähemmän.

Tämä opas kertookin, miten saat asiakastarvetiedon dataksi ja kehitettyä ratkaisumyyntiäsi uudelle tasolle.

Klarolla on kokemusta teollisuusyritysten myyntiprosessien digitalisoinnista jo vuodesta 2004. Yhteistä asiakkaillamme on asiakastarpeiden kerääminen dataksi ja sen hyödyntäminen myynnissä.

Lue oppaamme Asiakastarvetiedon hyödyntämisestä.

 

 

Kiinnostuitko?

Marko Rapeli
Chief Growth Officer
+358 50 3233 973
marko.rapeli@klarocpq.fi

Ota yhteyttä