Tee tarjoukset 80% nopeammin automatisoimalla myyntiprosesseja
Klaron työkaluilla edistät myyntiäsi!
Tutustu nyt
  • Yhtenäisemmät toimintatavat

  • Parempi asiakaskokemus

  • Tehokkaampi tarjousprosessi

Digitalisoi myyntiä Klaro CPQ -tarjoustyökalun avulla!

 

Myynnin tarjoustyön digitalisointi Klaron älykkäillä tarjoustyökaluilla on helppoa.

 

KlaroCPQ on myynnin digitaalinen CPQ -työkalu, myyntikonfiguraattori, jonka avulla myyjäsi laativat monimutkaiset tarjoukset nopeammin, laadukkaammin ja mikä tärkeintä paremmalla tuotolla!

 

On aika päivittää tarjouksenteon työvälineet ja siirtyä 2020-luvulle myyntityössä.

 

Klaron CPQ -ratkaisun avulla tehostat tarjousprosessianne automatisoinnin avulla jopa 80 %

– ja vapautat samalla aikaasi asiakkaalle!

 

 

Asiakkaidemme mukaan myyjät tarvitsevat työssään helppokäyttöisiä ja älykkäitä digitaalisia työkaluja. He haluavat, että digitaalisen työkalun avulla rutiinit ja turha selvitystyö automatisoidaan ja he saavat keskittyä asiakkaaseen sekä tarjouksen voittamiseen.

Myyjät haluavat digitaalisen myynnin työkalun, joka auttaa ratkaisuvalinnassa asiakkaan tarpeeseen. Digitaalisen tarjoustyökalun eli CPQ:n avulla voidaan rakentaa myyntiprosessi, joka varmistaa tarjousten sisällön vastaavan yrityksen tarjoamaa. KlaroCPQ:lla voit luoda tarjousprosessin, joka varmistaa, että myytävät ratkaisut sisältävät kaikki tarvittavat tuotteet sekä palvelut.

Tarjousten määrä korreloi voitettujen myynticasejen määrän kanssa. Digitaalisilla myyntivälineillä eli CPQ -ratkaisulla teet samassa ajassa teet enemmän tarjouksia. Myyjä haluaa tarjouksenteko työkalun, jonka avulla tarjouksen teko on helppoa, nopeaa ja auttaa häntä tuottamaan oikeanlaista tarjoussisältöä.

KlaroCPQ tehostaa tarjousten tekemistä jopa 80 %. Sen avulla tarjoukset on mahdollista saada valmiiksi aiempaa nopeammin ja  tarjouksiin tulee vähemmän virheitä. Tuotteet ja palvelut myydään aina oikealla hinnalla.

Ottamalla käyttöön digitaalisen tarjouksentekotyökalun myyjille vapautuu enemmän aikaa asiakkaille ja liiketoiminnan kehitykseen. Myös asiakaskokemus paranee, kun asiakasviestintä on yhdenmukaista ja asiakirjat tyylikkäitä.

Myyntijohdolle KlaroCPQ tuottaa ajantasaista dataa tarjouksista myynnin kokonaisvaltaiseen johtamiseen. Myyntijohto pystyy analysoimaan tarjousten sisältöä, niiden voittoprosenttia ja näin saamaan arvokasta tietoa kuinka kilpailukykyistä yrityksen tarjoama on.

Digitaalisilla myynnin työkaluilla on paljon hyötyjä – ota ne käyttöön Klaron kanssa!

Tutustu lisää ratkaisuihimme sekä erilaisiin käyttötapauksiin!

Kuulumisia digitaalisen myynnin maailmasta

Raportti: Teollisuuden myynti 2021 -kyselytutkimus

Opas

Teollisuuden myynti 2021 -kyselytutkimuksen tarkoitus on antaa yleiskuva suomalaisten teollisuusyritysten myynnin kehitystoimenpiteistä tuleville vuosille. Tutkimus toteutettiin helmi-maaliskuussa 2021. Tuossa vaiheessa oli kulunut vuosi Covid19 -pandemian…

Vinkit digitalisaatioon

Klaron 8 vinkkiä B2B-myynnin digitaaliseen kehitykseen

Blogi

Teollisuusyrityksistä 2/3 miettii tällä hetkellä myyntiprosessien digitalisointia. Tässä kirjoituksessa nostamme esiin 8 vinkkiä, mitä teollisuusyritysten kannattaa huomioida B2B-myynnin digitalisoimisesta. Artikkelin vinkit tuovat esille näkökulmia toimenpiteisiin,…

digitalisointi

6 näkökulmaa B2B -myynnin digitalisointiin

Blogi

B2B-myynnin digitalisointi on päivän trendisana eikä vain johtuen koronaepidemiasta. Ostokäyttäytyminen muuttuu edelleen, ja myös B2B-asiakkaat haluavat ostaa ja tehdä heidän ostamiseen liittyviä vaiheita digitaalisesti verkkopalvelun…

Kiinnostuitko?

Marko Rapeli
Chief Growth Officer
+358 50 3233 973
marko.rapeli@klarocpq.fi

Ota yhteyttä